Süper Kahraman - Avatarların İstilası - Timaş Yayınları

super-kahraman---avatarlarin-istilasi-9786050830798.jpg
INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI

Süper Kahraman - Avatarların İstilası

Süper Kahraman, avatarlara karşı!
Marka: Timaş Çocuk
Kitaplık: Çocuk Kitaplığı
Diziler: Süper Kahraman
Sayfa / Ebat: 144s. / 15x21
İlk ve Son Baskı: Ağustos’19 / Ağustos’19
Baskı Sayısı: 1
Çizer:
ISBN: 978-605-08-3079-8
Barkod: 9786050830798
Alt Başlık: Süper Kahraman
175.00 TL

KDV Dahil Fiyat

Arka kapak

O bir süper kahraman olduğunu farkında olmayan süper kahraman. O bir Memokuzu. O bir MK. Süper kahraman olmanın öyle kolay olmadığını, maceraların onu tatilde bile bırakmayacağının ise farkında değil! Ta ki evlerinin kapısı çalınıp da Bay Ses ve Kırmızı Saçlı Ses’i karşısında görene kadar.

Üç köprülü şehrin denizlerinde garip araçlar görülmeye, balıkçı motorları ortadan kaybolmaya başlamıştır. Bilim insanları çaresiz, şehirde yaşayanlar şaşkındır. Sırlar, gizemler, kaybolanlar denilince de akla bir tek süper kahraman gelir; Memokuzu. Ama bu sefer işi biraz daha zor, karşısında çok zeki, her türlü olasılığı hesaplayan, tuzaklı oyunlar hazırlayan bir yapay zekâ var. Ama yapay zekânın da işi zor, çünkü her türlü sorunu çözmeye programlanmış zekâda bir süper kahramanla daha önce karşılaşmadı.

Memokuzu’nun bu macerada onun kadar zeki, heyecanlı, hızlı yardımcılara ihtiyacı var. 

 

Haydi sevgili okur,

DÜŞÜN, ÜRET, YAZ.

 

Süper Kahraman’a yardım et!

 

Editörün görüşü
Yazarımız Şeniz Baş, yayıncılığın mutfağında çalışmış biri. Bu sebeple okur beklentisini iyi biliyor. Yaptığı etkinliklerde çocuklarla iletişimi çok iyi ve çocukların dünyasına hakim olması önemli bir ayrıntı. Bu ayrıntı çocuk yaştaki okurlarımıza yazar kanalıyla ulaşmamız açısından da çok önemli.
En önemli cümle
Haydi sevgili okur, düşün, üret, yaz. Süper Kahraman'a yardım et!
Bu kitap neden önemli
Süper Kahraman eğlenceli ve bilgilendirici bir metnin yanı sıra her sayfada sunduğu değişik etkinliklerle çocuklara hikâyeye katkıda bulunma fırsatı da veriyor. Kitapta, *Doğa ve çevre bilinci *Ekosistem sorunları *Merak ve araştırma *Macera *Dayanışma *Yeteneklerin farkına varma *İşbirliği * İyi- Kötü/ Doğru-Yanlış kavramları gibi temalar yer alıyor.
Anahtar kelime
Macera, Öykü, Aksiyon, Eğlence, Doğa, Etkinlik, Avatar, Yapay Zekâ

Diğer kitaplara göz atın