09:30 – 12:30 ile 13.30 – 17:30 saatleri arasında 0212 520 07 07 nolu numarayı arayabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular (Yedek) E-ticaret Sonrası Yayına Alınacak
Yazar Dosya Başvuruları
Çalışmanızın değerlendirmeye alınabilmesi için tamamlanmış olması gerekmektedir. Son halini almamış dosyalar değerlendirmeye alınmamaktadır. Kitabınızı tamamladığınızı düşünüyorsanız:
- Dosyayla birlikte başvuru formunu doldurup göndermeniz gerekmektedir. ( Başvuru formu için Öykü-Roman-Şiir, Kurgu-Dışı türlerinden hangisi eserinize uygun ise tıklayınız. )
-
Daha önce yayınlanmış kitabınız, makaleniz vs. gibi çalışmalarınız varsa bunlar hakkında bilgi veriniz. Ayrıca eserin sahibini yayınevinin detaylı tanıması çok önemlidir. Bu konuda mümkün olduğunca bilgi vermeniz önemli olacaktır.
- Eserinizi Microsoft Word dokümanı eklenmiş ve konu kısmına proje adı – yazar adı eklenmiş olarak editor@timas.com.tr adresine gönderebilirsiniz.
- Eserinizi editor@timas.com.tr adresine sadece e-posta yoluyla ulaştırabilirsiniz.
- Editörler tarafından ön incelemesi yapılan eser veya taslak ile ilgili düşünceler yayınevi tarafından netleştirilir. Tarafımıza ulaştırılan dosyalar sadece alan editörlerince incelenmekte, kurum dışındaki kişilerle hiçbir şekilde paylaşılmamaktadır.
- Dönemsel olarak yayınevinin yoğunluk derecesine göre proje sahiplerine geri dönüş yapılır. Bu süre iki ayı bulabilir. Değerlendirmenin sonucunda dosya sahibine olumlu ya da olumsuz sadece e-posta yoluyla bilgi verilmektedir. Değerlendirme tamamlanmadan bilgi verilmemektedir.
- Editör – yayın kurulu ve gerekli departman onaylarından sonra, yayınevimiz uygun gördüğü dosya veya projeler için sizi davet edecektir.
- Davet sonrasındaki ön görüşme neticesine göre telif, yayın süreci ve teknik düzenleme gibi konularda size daha ayrıntılı bilgi aktarılacaktır.
- Değerlendirme neticesinin olumsuz olması durumunda güvenlik sebebiyle dosyalar imha edilmektedir. Dosya iadesi söz konusu değildir. Bu nedenle eser sahiplerinin çalışmalarının aslını mutlaka muhafaza etmeleri gerekmektedir.
Sipariş İşlemleri
Alışveriş yapmak için öncelikle üye girişi yapmalısınız. Sonrasında sipariş vermek için aşağıdaki adımları izlemelisiniz;
- İncelediğiniz ürünü sepetinize ekleyiniz.
- “Sepetim” sayfasında ürün bilgilerinizi kontrol ediniz. Değişiklik yapmak istediğiniz alanlar varsa güncelleyiniz.
- Ödeme yapmak için “Satın Al” butonuna tıklayınız.
- Teslimat ve fatura adresinizi seçiniz. “Yeni Adres Ekle” seçeneği ile farklı bir teslimat adresi girebilirsiniz.
- “Kargo teslim adresi, fatura adresi ile aynı.” seçeneğini tıkladığınızda, teslimat adresinize fatura kesilecektir.
- Farklı bir adres ve kişiye/kuruma fatura kesilecek ise; tiki kaldırmanız gerekmektedir. Bu durumda yeni adres bilgilerini ekleyebilirsiniz.
- Siparişi tamamla butonuna tıklayarak ödeme tipini seçiniz.
- “Mesafeli Satış” ve “Ön Bilgilendirme” kabul sözleşmelerini onayladıktan sonra “Siparişi Tamamla” seçeneği ile siparişinizi sonlandırınız.
Siparişinizin durumunu “Hesabım” menüsünden “Sipariş Bilgilerim” sayfasından öğrenebilirsiniz.
Onayladığınız siparişinize daha sonradan ekleme yapılamamaktadır.
İade süresi 14 gündür. Kargo gönderimi müşteriye aittir. Ürün faturası, asıl nüshanın ön yüzünde yer alan Ürün İade Formu doldurularak, ürün ile birlikte Timaş Basım Tic. San. A.Ş. depo adresine gönderilmelidir.
Giriş Yap butonuna tıkladığınızda açılan sayfada "Parolamı Unuttum" bağlantısına tıklayın. Kayıt olurken kullandığınız e-posta adresinizi girip "Devam" butonuna tıkladığınızda parolanız e-posta adresinize otomatik olarak gönderilir.
09:30 – 12:30 ile 13.30 – 17:30 saatleri arasında 0212 520 07 07 nolu numarayı arayabilirsiniz.
Fatura İşlemleri
Siparişinizi oluşturma aşamasındayken “Ödeme” sayfasında yer alan “Fatura Adresi” bölümünden “+Yeni Adres Ekle” butonunu tıklayınız. Yeni adres bilgilerinizi girdikten sonra "Kaydet" butonuna basınız.
Banka İsmi: AK BANK
Hesap Sahibi: TİMAŞ BASIM TİC.VE SAN.A.Ş
Şube Kodu/Hesap No: 0177 – 0089036
IBAN Numarası: TR34 0004 6001 7788 8000 0890 36
Teslimat ve fatura adresiniz aynı olsa da “Kargo teslim adresi, fatura adresi ile aynı” seçeneğini işaretlemeniz gereklidir. Aksi halde faturanız ayrı olarak sevk edilmektedir.
Ödeme İşlemleri
Kullanabileceğiniz ödeme seçenekleri Banka Havalesi ve Kredi Kartı ile ödemedir.
- Havale/EFT ile ödeme
- Kapıda Ödeme
Evet. Siparişinizi oluşturma aşamasındayken “Ödeme” sayfasında yer alan “Kargo teslim adresi, fatura adresi ile aynı.” seçeneğini boş bırakmanız/tıklamamanız durumunda fatura ile ürünlerin farklı adreslere gönderilmesi sağlanacaktır.
- Kapıda Nakit Ödeme seçeneğini kullanabilmeniz için; öncelikle üye olmalı, üyelik ve adres bilgilerinin; eksiksiz, tutarlı ve güncel olması gerekmektedir.
- Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizin doğrulanmış olması gerekmektedir.
- Siparişinizin "Kargo Adresi" adımında seçeceğiniz adres bilgilerinde bulunan T.C. Kimlik No ve telefon numarası alanları mutlaka dolu olmalıdır.
- Ad-Soyad ve doğum tarihi bilgileriniz kimliğinizdeki gibi (büyük harfli ve birebir aynı) olmalıdır. Doğum tarihi bilginizi "Hesabım » Hesap Bilgilerimi Düzenle" bağlantısıyla kontrol edebilirsiniz.
- Sitemiz SSL Güvenlik Sertifikası sahibidir.
- Timas.com.tr, hiç bir müşterisinin kredi kartı numarasını kayıt etmez.
- Üye girişi ve satın alma aşamasında girmiş olduğunuz tüm bilgiler 128 bit şifreleme ile ilgili sistemlere iletilir.
Kargo İşlemleri
Sipariş tarihinden sonra 2 - 6 iş günü içerisinde siparişiniz teslim edilir.
99 TL Altı siparişler 9,90 TL, 99 TL üstü siparişler ücretsizdir.
- "Hesabım” menüsünden “Sipariş Bilgilerim” butonunu tıklayınız ve siparişinizi görüntüleyiniz.
- Siparişiniz kargoya verildiğinde, ekrandaki “Sipariş Durumu” alanında “Kargoya Verildi” bilgisi yer almaktadır.
- “Kargoya Verildi” linkini tıkladığınızda ise sevkiyatınızın hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz.
Hayır, ilave bir kargo ücreti alınmamaktadır.
Ürünlerinizi teslim etmek üzere adresinize gelen kargo görevlisini bekletip paketinizin dışına ve açarak içine bakıp bir sorun görürseniz o anda tespit tutanağı tutturabilirsiniz. Tutanakta sizin ve kargo görevlisinin imzası olması gereklidir. İleride oluşabilecek iade, değişim gibi süreçler için siparişlerinize ait faturaları bir aydan az olmamak kaydıyla muhakkak saklayınız.
Tarafınıza ulaşan paketleri kontrol ederek teslim almanız gerekmektedir. Paket içinden çıkan hasarlı, kırık ürün/ürünler durumunda; kargo elemanının şahitliğinde bu durumu tutanağa geçirmelisiniz. Teslim aldığınız paketin tarafınıza kırık, hasarlı ulaştığı hususunu tutanakta mutlaka belirtilerek sizin tarafınızdan ve kargo elemanı tarafından imzalanması gerekmektedir.
İptal İşlemleri
Sipariş iptali, fatura kesimi ve kargoya teslimatımız sürecinden önce yapılabilir.
Kargoya teslim edilen siparişte iptal işlemi yapılamamaktadır.
İptal talebinizi yazılı veya sesli iletişim kanallarından sipariş numaranızı da belirterek tarafımıza açık şekilde bayan etmeniz yeterli olacaktır. Hemen üstte yer alan “Siparişlerim” sekmesindeki “İptal/iade” butonuna ve sonrasında “Gönder” butonuna tıklayın. İptal/iade nedeninizi seçerek iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişinizi iptal etmek için bizi bilgilendiriniz:
- Siparişinizin iptali için “İletişim” sayfasının “Bize Yazın” bölümünden,
- Mail: musterihizmetleri@timas.com.tr
- Telefon: 0212 520 07 07
Siparişinize ait herhangi bir ödeme yapmadıysanız, oluşturduğunuz siparişi iptal edebilirsiniz.
Siparişiniz paketleme aşamasındayken iptal işlemi sağlanabilmektedir. Bu durumda siparişinizin sevkiyattan çekilmesini talep edebilir veya paket size geldiğinde kabul etmeyerek iadesini isteyebilirsiniz.
İade İşlemleri
Ürününüzü/Ürünlerinizi teslim aldığınız veya siparişi verdiğiniz tarihinden itibaren “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” ile ürününüzün/ürünlerinizin kusurlu/arızalı/bozuk olması halleri haricinde 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayarak iade edebilirsiniz. Yurtdışı teslimatlı siparişlerde cayma hakkı kullanılması durumunda kargo gönderi ücreti müşteriye ait olacaktır.
Ürün/Ürünler; orijnal ambalajı, varsa promosyon ürünü birlikte tarafımıza ulaşmalıdır. Varsa koruma bandının çıkarılmamış olması, ürünün/ürünlerin işleyişine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmış olması ve ambalajı ile ürünün hasar görmemiş olması gerekmektedir.
“Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler”e konu olan ürünlerin ambalajı açıldığı an ve kullanıcı hatası sonucu kusurlu/arızalı hale gelen ürünlere iade işlemi yapılamamaktadır.
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
Kitap, dergi, kupa, çanta ve diğer ürünler için ise 044R3W UPS kargo gönderi kodu ve sipariş numaranızı timas.com.tr sipariş koduyla birlikte karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.
Ürünleri sadece anlaşmalı olduğumuz UPS Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Bunun dışında herhangi bir kargo şirketiyle gönderilen ürünlerin ulaşım bedeli kabul edilmeyecektir. İade edilecek ürünler orijinal kutu veya ambalaj ile yapılmalıdır.
Tarafımızca teslim alınan ürünün/ürünlerin ambalajı ve aksesuarları kontrol edilecektir. İade işleminin onaylanması durumunda; işleminiz gerçekleşecek ve iadeye yönelik mail ile bilgilendirme alacaksınız.
İadesi kabul edilmeyen ürünler, tarafınıza geri gönderilmektedir.
Hayır.
Tarafınıza gelen ürün/ürünler size ait değil ise; paketi kabul etmeyerek kargo görevlisine teslim ediniz ve bu durumu iletişim sayfamızdan bize bildiriniz. Veya 0212 520 07 07 no’lu Müşteri Hizmetleri numaramızdan destek alabilirsiniz.
Ürün Faturası, asıl nüshanın arka yüzünde yer alan Timaş Ürün İade Formu doldurularak, ürün ile birlikte Timaş adresine gönderilmelidir.
Kayabaşı Mah. Ulubatlı Hasan Cad. 540/4 Parsel D Blok No: 19 Başakşehir – İstanbul
Ödeme iadesi 7 - 14 iş günü içerisinde tarafınıza yapılan ödeme şekli ile (kredi kartı / banka havalesi) gerçekleştirilecektir.