Müşteriniz Ne İster? - Timaş Yayınları

musteriniz-ne-ister-9786050822649.jpg
INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI

Müşteriniz Ne İster?

Değer Tasarım Modeli ile Müşteri Odaklı Yönetim
Marka: Timaş Yayınları
Kitaplık: İş Dünyası Kitaplığı
Diziler: İş Dünyası
Sayfa / Ebat: 312s. / 24x19
İlk ve Son Baskı: Nisan’16 / Nisan’16
Baskı Sayısı: 1
Tercüman:
ISBN: 978-605-08-2264-9
Barkod: 9786050822649
Üst Başlık: Değer Tasarım Modeli ile Müşteri Odaklı Yönetim
Orijinal Dil: İngilizce
275.00 TL

KDV Dahil Fiyat

Arka kapak

İyi bir firmanız var, nitelikli çalışanlara ve iş disiplinine sahipsiniz, gece gündüz çalışıyorsunuz, orijinal fikirleriniz var ve bunları hayata geçiriyorsunuz ama bir şeyler hep yanlış gidiyor sanki. Bir yandan aksaklıklar, diğer yandan hesapta olmayan harcamalar işleri sürekli olarak sekteye uğratıyor olabilir. Firmanızda iş yönetimi ile alakalı sıkıntı yaşıyor veya müşterilerinizle istediğiniz diyaloğu bir türlü sağlayamıyor olabilirsiniz. Ya da ürün ve hizmetlerinizi müşterilerinize tam olarak anlatamadığınızı düşünüyorsunuz.

 

Belki de artık meseleye “müşterinizin” gözüyle bakmanın zamanı gelmiştir.

 

Firmaların sürekli olarak peşinde koştuğu ve bu alana büyük yatırımlar yaptığı yegâne konulardan biri de daha nitelikli bir iş yönetimini hayata geçirebilmek. Müşteriniz Ne İster? firmanızda gerçekleştireceğiniz yeniliği daha verimli hale getirmek için üç temel meseleye odaklanan bir rehber: Müşteriniz kimdir? Sizden beklentisi tam olarak nedir? Siz onlara ne sunuyorsunuz? Üstelik, yalnızca müşterinizin anlamaya yönelik bir rehber değil, aynı zamanda kendi iş modelinizi, iş süreçlerinizi yönetmek, kurgulamak veya yeniden tasarlamak için hazırlanmış bir kılavuz.

 

 

Yöntemleri Coca Cola, Procter and Gamble, Mastercard, LEGO, 3M gibi çokuluslu şirketler tarafından benimsenen ve kitapları otuzdan fazla dile çevrilmiş iş yönetim dâhileri Alex Osterwalder ve Yves Pigneur’den görselliği de ön plana çıkaran bir başvuru kitabı.

Editörün görüşü
Kitabın görselliği ön planda. İçindeki illustrasyonlar hem okuyucuya daha rahat bir okuma sağlıyor, hem de ön plana çıkan bu görsellik sayesinde kitap interaktif bir rol üstlenerek okuyucusunu harekete geçirmeyi amaçlıyor.
Bu kitap neden önemli
Kitap öncelikle görselliğiyle öne çıkıyor. İçindeki illustrasyonlar hem okuyucuya daha rahat bir okuma sağlıyor, hem de bu görsellik sayesinde kitap interaktif bir rol üstlenerek okuyucusunu harekete geçirmeyi amaçlıyor. Ayrıca, kitabın en önemli özelliklerinden biri de, planlama, müşteri talep yönetimi, iş yönetimi gibi sıkıcı olabilecek konuları rahat tasarımı ile daha eğlenceli bir hale dönüştürüyor.
Anahtar kelime
Ürün, Şirket, Şirket Yönetimi, Müşteri, İş Modeli, İş Dünyası, Süreç, Yönetim, İnovasyon, Başarı

Diğer kitaplara göz atın

Yeni
insani-tanima-sanati-9786050848663.jpg

İnsanı Tanıma Sanatı

Alfred Adler
Timaş Yayınları
125.00 TL